زندگی یک فرشته

تولد پسر عزیزم که بی شک زیباترین هدیه ی خدا به خانواده ی کوچک ماست، من را بر آن داشت که تجربیات و خاطرات زندگی مان را ثبت کنم. می خواهم خیلی چیزها در خاطرم بماند و روزی برایش بخوانم...

تولد نه ماهگی کیان عزیزم

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ق.ظ

با یاد خدا...


    پسر گلم امروز نه ماهه می شود، نه ماه قبل دقیقا مثل امروز یعنی جمعه حدودا ساعت دو و نیم عصر بدنیا آمد. یقینا برای من یکی از عزیزترین و شیرین ترین لحظه ها، زمانی بود که برای اولین بار کیان قشنگم را دیدم؛ خوب به یاد دارم که این لحظه برایم به قدری غیر قابل باور بود که از شوق و شعف بی حد، به گریه افتادم. چه زود میگذرد ولی... 


    می دانم که مادرم امروز حتما شمعی برای تولد فرشته ی کوچک من روشن می کند، البته این کار را هر ماه انجام می دهد. از زمانی که یاسمن؛ دختر خواهرم بدنیا آمد، این کار را می کرد، البته فقط تا یکسالگی اش؛ ماه به ماه شمعی روشن می کرد و شیرینی یا شکلاتی کنارش می گذاشت. حالا یاسمن در آستانه ی ده سالگی است و همراه مامان بزرگی، برای پسر کوچولوی من شمع روشن می کند...


    کیان جان حالا یک دندان کوچک بانمک دارد و با همین دندانک چه کارها که نمی کند... بعضی مواقع آنچنان چانه ی من را گاز می گیرد که متعجب می شوم از این همه قدرت و توانی که دارد و البته می طلبد که یک بوس آبدار نثار دهانش بکنم. 


    کیان عزیزم به راحتی می نشیند، هر چند که بعضی مواقع سقوط آزاد هم دارد. هنوز چهار دست و پا نمی رود ولی میل وافری به ایستادن دارد، به همین جهت دو روز پیش برایش یک رو روئک خریدیم، ببینیم که سرانجام چه موقع می تواند راه برود. من خیلی عجله ای برای این مورد ندارم و امیدوارم در بهترین زمان ممکن، پسرکم به راه بیفتد. 


    فرشته ی کوچک من، تولد نه ماهگی ات زیبا و قشنگ و پر نور باشد انشاءالله...

  • مادر جان

نظرات  (۵)

مریم جان  تو مادر خوبی هستی خیلی برای کیان خوشحالم بهترین ها رو براتون آرزو  دارم
پاسخ:
ممنونم از لطفت زهرا...
قربون این اقا کیان که با عکسش دل ما رو برده..
پاسخ:
قربانت عزیزم...
مریم عزیزم دوست بردبار و با ایمانم برایت شادکامی بی وقفه ارزومندم در کنار کیان و همسرت همیشه خرسند و سعادتمند باشی. از نوشته های زیبایت بهره بردم و گه گاه اشک در چشمانم حلقه زد، هر جای این کره خاکی که هستی زنده و پایدار باشی. 
عاطفه😘
پاسخ:
سلام عاطفه جان
ممنونم از محبت و لطفت، انشاءالله شما هم پیوسته در کنار هم خوش باشید.
مریم جان سلام.چه نثر زیبایی داری.واقعا لذت بردم.چقدر خوب که احساسات قشنگ زندگیتو مکتوب میکنی.برای تو و همسرت و کیان کوچولوی عزیزم آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم.همیشه به یادت هستم.
پاسخ:
فاطمه ی عزیز؛ ممنونم از محبت و لطفت... برای تو و همسرت هم بهترین ها رو آرزو دارم.
خوش به حال کیان عزیز با همچین مامان مهربون و صبوری.برای هر 3تا تون بهترینها رو آرزو میکنم
پاسخ:
تشکر می کنم، من هم متقابلا برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی