زندگی یک فرشته

تولد پسر عزیزم که بی شک زیباترین هدیه ی خدا به خانواده ی کوچک ماست، من را بر آن داشت که تجربیات و خاطرات زندگی مان را ثبت کنم. می خواهم خیلی چیزها در خاطرم بماند و روزی برایش بخوانم...

...و متولد شدم...

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ق.ظ

با یاد خدا...


بالا رفتن سن حتمی است...

اما اینکه روح تو پیر شود، بستگی به خودت دارد.

زندگی را ورق بزن...

استکان استکان چای را به سلامتی نفس کشیدنت بنوش،

مبادا مبادا زندگی را دست نخورده برای مرگ بگذاری جان دل...

پایان آدمیزاد، نه از دست دادن معشوق است،

نه رفتن یار،

نه تنهایی،

هیچکدام پایان آدمی نیست!

آدمی آن هنگام تمام می شود که دلش پیر شود...

  • مادر جان

نظرات  (۶)

سلام مریم جون.تولدت مبارک. امیدوارم در کنار خانوادت همیشه سلامت و شاد باشی.
پاسخ:
ممنون، خیلی لطف کردی.
انشاالله خودت هم پاینده و خوش باشی.
  • خانوم مهندس
  • تولدت مبارک عزیزم انشالله دلت همیشه جوون باشی هرچند به نظر نمیاد سنی داشته باشی :)
    پاسخ:
    تشکر می کنم، سلامت باشی.
    البت من یه چن سال ناقابل از شما بزرگترم... 
    سلام،مرگ پایان راه نیست بلکه آغازراه رفتن به دنیای جاودانه وابدی وگذشتن ازدنیای فانیست،انشاءا...عاقبت بخیر، وخداازسرتقصیراتمان بگذردودراین دنیای فانی ،ازشروسوسه های شیطان درامان باشیم باتوکل برخداوندمهربان،که آمرزنده ومهربان وتوبه پذیراست.
    پاسخ:
    ممنون، انشاالله...
    سلام،تولدت مبارک
    پاسخ:
    ممنون حسین...
    مریم مهربونم تولدت مبارک. چند روز پیش داشتم عکسهای تولدت توی خوابگاه رو نگاه میکردم.امیدوارم 120 سال عمر باعزت داشته باشی
    پاسخ:
    تشکر عزیزم. یادش بخیر، اتفاقا خودم هم چند روز پیش داشتم اون عکس ها رو نگاه می کردم... واقعا یادش بخیر.
  • محمود بنائی
  • عالی بود؛ تولدتون مبارک :)
    پاسخ:
    ممنونم آقای بنایی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی